måndag 27 april 2009

Upprop


I övermorgon är det tenta och ikväll och imorgon ska jag läsa igenom ALLT flera gånger. För att repetera. Det behövs nog. Idag råkade jag hitta ball joint dolls IGEN! ... suck, jag kommer aldrig ha pengar över att köpa sådana onödiga små saker... så jag bestämde mig för att fota mig i en så typisk dockposé som möjligt. :)

Idag blev håret bra, men nu mår det desto sämre. Püss, imorgon får jag reda på om jag har vunnit hairpiecen i latex som jag tävlade om i förra veckan.

1 kommentar:

  1. Ska svara på kommentarerna du gett mig honey :D kakan är en amanda, nyfunnen vän här i lkpg, skitsoft brud, du ska träffa henne!
    hahah och lägenheten jag har nu är superfin, inga kryp (förutom en spindel eller två) ;)
    OCH JA! TÄLTET, nostalgi varje gång man kollar igenom bilderna från 07, första festivalen, första känslorna en festival kan ge en. Saknar lite tiderna då, du och jag, buuuuus!

    Längtar tills arvika! ;)
    Puss

    SvaraRadera