lördag 25 april 2009

De slår till igen

Gina Tricot Strikes AGAIN! Underbara klänning, bli min!

That's one hot mofo-dress! Men deras limegröna tights står jag inte ut med. Har pillat på dem i en butik och det gick kalla kårar genom kroppen... Uush, jag vill se någon ha på sig dem! :D Seriöst. Då får man reta den personen för jag tror inte att det kan se bra ut någonstans. Pricker över i:et var förstås det breda resårbandet vid midjan. So non-sexy! <3


Idag hittade jag något ovanligt, en pandaleksak med bruna fotsulor! Helt fint!

3 kommentarer:

  1. okej:) de ska jag testa någon dag på mig själv.

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet hur hon ser ut. Nog tror jag de blir fint på mig också:) Tror jag ska göra en egen tolkning av sminkningen..

    SvaraRadera
  3. Jag äger den där :) Skit snygg på är den!!
    Sv: Pleaserusa.com hade jag inte hört talas om förrän nu. Tack för tipset! Ska in och nörda ett tag där nu ;)

    SvaraRadera