onsdag 22 april 2009

Lindex Shop Online - KlänningEn klänning åt Polli! 399 på Lindex, men med 25% rabatt blev det ju bara ca 300kr! Bar den igår när vi gick ut och gjorde försök nr 1 till att rita Österlenmotiv, men inte fotar Hektor den! Dock ska jag klippa bort den fula tyllkanten från den och kanske ersätta denna med en riktig petticoat (superstora från Shock.nu!). Men det blir ett senare projekt när man har pengar. Förressten har klänningen härliga fickor som inte syns. Love it!

Projekt nummer två blir vita stilettskor med svarta prickar - ca 300kr. Och sedan en klänning från Gina Tricot som inte kan kosta så mycket. Pwnda<3

Idag hade jag min sista föreläsning med D. Harrison och det kändes lite vemodigt då jag misstänker att nästa föreläsare inte kommer vara lika rolig. Får i alla fall plugga på mina anteckningar i dagarna sju då. 29e är tentadag! Lite mer outfits-bilder (som jag saknar här) kommer imorgon! Püss

1 kommentar:

  1. alltså du ser inte ut som en panda och du har ful tupering. sorry hun!

    SvaraRadera