söndag 26 april 2009

Sneezing panda


Är sjuk. Riktigt förkyld.. nyser ikapp med min katt (men han nyser av andra anledningar). Glömde blåsa håret igår efter duschen så det ser helt messy och förstört ut. Tre centimeter av topparna är bara hårt sockervadd :( Ska försöka köra i lite spraybalsam så det blir bättre.

Den lilla sötsaken här kommer till mig, från England, om ca en vecka. 7£! Ingenting! Kommer matcha liknande saker jag bär i sommar. :)

Sedan måste jag lägga upp en bild på Emelies (Ifuckbatman @ bdb) panda. Jag har inte tagit bilden och jag var inte ens där. Men det där är en perfekt, enormt stor panda. <3 Love it. Väntar bara på att mitt hår ska växa till sig! Till vänster sitter förressten Vanten. Han är snäll! ;D

3 kommentarer:

  1. vad söt hon var och perfekt panda, fult med syntkläder dock :(

    SvaraRadera
  2. hon är så himla snygg och underbar <3 längtar tills jag ska träffa henne på arvika :D

    och pandasoppa har fel, synthkläder är så underbart snyggt <3

    SvaraRadera
  3. naaw va söta alla är! <33

    SvaraRadera