lördag 4 april 2009


Hej, jag är nog världens blödigaste person - lyckades klämma fram tårar för att Hektor ska sova borta i tre nätter men han kommer hit under dagarna (ska vara katt- och fågelvakt och de behöver morgon och kvällsmatning). Nu kom jag ju på att jag var helt knasigt ledsen för ingenting, men är faktiskt hormonell instabil för jag har mens!

Mittens har lyckats somna mellan en pärm med kort och tangentbordet. Megasötast. Hann till och med ta en bild på det. ÄR HAN INTE BEDÅRANDE? Sen ska han alltid ha rumpan mot någonting rakt - en vägg, en kudde, min rygg etc. Han tycker om att backa upp mot saker innan han somnar. Knaskatt eller är han bara beredd att ta sats från väggen, kudden, ryggen om han måste fly? :O Ingen aning, han vägrar svara när jag frågar.



IDAG gick jag och Hektor till Mariacaféet, drack kaffe och spelade lite kort. Sedan gick vi ner till stranden bredvid småbåtshamnen och myste av oss lite (se bilddagboken - Polligami).


***

Well well, nu ska jag läsa 20 sidor om svensk historia igen och sedan ska jag sätta igång och vara lite konstnärlig!

MEMO till mig själv: renskriv 60 sidor anteckningar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar