onsdag 22 april 2009

Lite nördvarning... stor nördvarning.


Mycket stor nördvarning här! Ingen förstår hur jag kan götta mig över bilden till vänster heller om de inte spelar ett visst spel. Vet inte hur bra kortet är ännu - det lär väl tiden visa + att jag inte har läst på så mycket om setet ännu. Men bara tanken att få döda någon med ett kort som de själva sitter på - som de säkert tänkte döda mig med - värmer i hjärtat. Kan även ta bort eventuella hot mot Sen Triplets själva om jag kan betala för det. Förövrigt är det alltid mys att få titta på motståndarens hand.

Sen kan de inte göra något heller! Pacificerade. Iiih mys.


Püssar godnatt. Det var mitt första nördiga inlägg.

4 kommentarer:

  1. Det är inte magic the gathering...? (Det enda kortspel jag vet :-D)

    SvaraRadera
  2. Jag har spelat det en gång, jävligt kul spel x)
    Lyckades vinna med någon skitskum lek som gav mig oändligt med liv och golems hela tiden, mot två andra som spottade ut monster på plan.

    Annars är fan Pokémonkort värt.

    Öh hejdå/ En som bara hittade din sida för jag sökte på pandapoppare xD

    SvaraRadera