lördag 11 april 2009

Smells funny


Någonting luktade skumt. Lyfte upp katten och kollade så att det inte var han som var dålig i magen (igen).. nej. Kollade öronens hål så de inte har börjat slemma och lukta - nej. Septum? Lite.. men det var inte det som luktade fungus, smells funny, luktar lite... skumt.

Lokaliserade det som min navelpiercing som lyckats irritera den nedre, borttagna, navelpiercingen (läkte inte på ett år så jag aborterade den). Det var min stav i naveln som jag har glömt bort helt, som vanligt under vintern, och inte bytt eller tvättat. Fresh! Det var typ fläckar på den av silverschampoo som jag tror kan ha ställt till lite besvär i min stackars navel.

Nu är allt bytt och rent och fint igen och jag har plockat fram mina mer avancerade smycken. På vintern har jag för det mesta en enkel stav med en jättetung sten i. Det är någon tung stenart med metall i. Glänser som malm! Hur som helst är den trevlig att ha i på vintern då man bara pillar navel genom tröjan och ingen bryr sig ifall man har något avancerat smycke eller inte. Nu blev det en reversed (smycket på magen - inte "inne" i naveln).

Hare.

1 kommentar: