onsdag 1 april 2009

Någon ny figur har flyttat in en våning upp och han bestämde sig förstås att vara trevlig och börja krossa samt riva upp kakelgolv under min sovmorgon! H a n s k a D Ö! Av allt otrevligt som kan hända en på en onsdagsmorgon klockan halv nio så är nog en av de värsta sakerna att väggarna börjar vibrera och det låter som att han river ut grundstommen ur huset med hjälp av någon form av liten traktor. Det var nog förövrigt en större borrmanick, en hammare och en slipmaskin som arbetade men summa sumarum när man är nyvaken gör att man uppfattar det som 1000ggr värre.

Sedan kunde jag inte hitta Mittens, katten var HELT försvunnen. Honom hittade jag senare darrande under sängen mellan två kuddar och han är fortfarande rädd. Tycker redan inte om min nya granne - det ska många äppelpajer till från hans håll innan jag förlåter honom.

***

Idag var håret lite krångligt men det blev i alla fall någonting. Jag avskyr och hatar utväxter något så in i.....! Tyckte att jag blekte rötterna nyss, men nej, det ska ha vuxit ut så pass att det syns ändå.

När jag gick genom Lundagård pep två tjejer till och började peka. De tyckte att det var roligt att se en panda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar