onsdag 8 april 2009

Utväxtspanik

I morse funderade jag på att lägga pärlband i håret istället för något vanligt hårband. Då upptäckte jag utväxten, fy och usch på den! Det blev en riktigt snabb tur förbi H&M och nu väntar jag bara på assistans att bleka det. L1+ är Schwartzkopfs starkaste blek och jag föredrar den före de andra då den gör håret VITT och inte skimrande i gult som de flesta andra blekmedel gör på mig. En frisör konstaterade att jag har rött i håret (naturligt) så jag kan inte bli helt vithårig. Tji fick de! Men budget-blek fungerar inte för då ser det förj**ligt ut.



Kom nyss hem från en föreläsning med D.Harrison och nu är jag lite trött. Ska ta itu med den sista boken om Sveriges historia under tidig modern statsbildning men det är inte alltid lätt (speciellt inte när man vill göra allt annat - typ ha påsklov!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar