måndag 20 april 2009

BonBons!

Sprudlande vårväder får mig att vilja vara ute, äta glass och se bra ut! Festen i helgen var lagom full - lagom i benämningen att jag vaknade och var sjukt pigg! Har bara en föreläsning kvar på delkursen och den går av på onsdag - så tills dess ska jag läsa in mig på Franska Revolutionen och kanske lite Napoleon... Idag hade vi lite rollspel med Dick och försökte hindra revolutionen att spinna iväg, men det gick förstås inte.. Så lilla Marie fick huvudet avhugget! Sedan började mr Harrison sjunga på franska nationalsången och jag kommer faktiskt sakna att ha honom som föreläsare.. :( Förövrigt är min föreläsare känd. Är din det? :D



Bilder på helgens outfit kommer.. eller typ en liten, för ingen fotade mig. Great! Det var nästan inga kameror som florerade på festen så det är inte så konstigt heller.
Sedan vill jag faktiskt HA den här korsetten till höger. Kostar ca 3000kr men det är väl en liten summa för en sådan skönhet?

2 kommentarer:

  1. Helt sjukt snygg korsett! :) go for it ;)

    SvaraRadera
  2. Den är riktigt fin, finns på tradera för betydligt mindre pengar, men är troligen en kopia, fast man är ju sugen på att köpa den ändå för att se.

    SvaraRadera