torsdag 9 april 2009

Gröna ängar och blåa hav

De elaka sommarkänslorna kom fram igen och jag vill ut och resa.
- Paris
- London
- Berlin
Så ser listan ut just nu. Rom kostade 40 000 för en vecka (två personer). Långt över min budget på flera år!

Ikväll ska vi vara snygga på KB i Malmö, syntha runt lite grand men jag kommer såklart vara panda! Dagens stora glädjemoment var solskenet i sovrummet samt att jag hittade kameran... men den var urladdad så till ikväll hoppas jag på att batteriet är fixat igen. Pengabristen slår till igen och jag kan inte köpa några av de kläderna jag vill ha så fruktansvärt mycket + att min favorit-industrikorsettsida har 15% rea denna vecka på nyheter och underkläder (en BH ligger på ca 900kr!).

Jag vill inte vara fattig student mer, men får överleva till sommaren i alla fall, sen får vi se. Ge mig ett jobb?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar