söndag 5 april 2009

The sun is hiding

Söndagen den femte april - hur ska vi göra denna dag speciell, eller ska vi låta den vara som alla andra dagar?

Vill ta en lång promenad, vill springa långt, långt bort, vill resa någonstans! Jag vill gå ut och GÖRA någonting! Men jag måste sitta här och plugga, det som håller fast mig. Låter inte London underbart? Paris, nu när det är vår där? Det här blir den första påsken på länge då jag INTE sitter nere i någon stor europeisk stad och käkar god mat och är så överkulturell att mitt bankkonto ser rött. Kanske kan ta en sväng neråt kontinenten efter denna tenta. En weekend i Paris? <3

HAHAHA! Mittens fick hicka, så nu sitter han och tittar på sin kropp som rycker till då och då. Han ser hyfsat orolig ut och jag tvivlar på att han förstår vad det är som händer. Lilla gullet upplever sin första vår med allt vad det innebär - fåglar som flyger utanför fönstret, folk som är mer än knasiga samt vårsolen som han aldrig har sett förut (född i oktober). Min lilla darkness-katt. Snart börjar han väl må dåligt av solen då han ligger i den och blir kokhet.

2 kommentarer:

  1. För att lägga upp en youtube-video måste du först,
    gå in på youtube och klicka upp videon du vill lägga in i din blogg.
    När du har videon uppe så ser du en grå ruta till höger med två länkar, den ena står det URL och den nedanför Embed. Och den där det står embed framför kopierar du.
    När du skriver ett blogginlägg går du in på fliken "html" och klistrar in länken och klickar på update eller vad det står.
    Sen ska videon ligga där.
    Hoppas min dåliga förklaring ger något!

    SvaraRadera
  2. Sweet! Tack, ska prova direkt!

    SvaraRadera