söndag 3 maj 2009

Helt medvetslös


I förra veckan var då tentan och hela helgen har jag focuserat på mig, mig och mig! Dvs. köpt skor, ritat, festat, sett snygg ut och sovit länge. Det betyder också att jag inte har bloggat. WIIIIE! Nu väntar jag på mysiga festbilder från Valborg - min panda fick smaka på rejäla Ystads-vindar då de andra spelade ölbrännboll. Så megastor boll blev mindre boll. Men den var uppskattad ändå - nackhåret har börjat förstå vad det ska göra (= har babylockigt nackhår i vanliga fall).

Nu ska jag se på LA Ink samtidigt som jag kollar runt lite här efter inspiration till hur benet ska se ut :) Har nämligen en "gammal" = inte så bra tatuering på insidan av benet som en dag ska bli till en underbar värld med blommor och älvor och små stjärnor. Helt fantastiskt och hon som ska exekutera denna tatuering heter Elin Lowén...


Helgen har också bjudit på en massa tvätt pga. kattkiss, hockey på TV och såklart Wolverinefilmen! <3 Det finns för många orsaker att se den filmen för att INTE göra det:
1. Min favoritfigur sen jag var typ... 8-9?
2. Hugh Jackman.. nude!
3. Hugh Jackman... nude!!
4. X-Men <3

Sen kom jag inte på mer för jag försöker koncentera mig på LA Ink och Mandy på MSN samtidigt.. och bloggen. Gytt.



Återkommer med bilder. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar