tisdag 31 mars 2009

God dag. Tog en sväng förbi datorn innan bussen går igen, igår upptäckte jag att jag inte fick så mycket bloggtid över som jag hade hoppats på pga. upplägget av den delkurs jag går just nu.

1. inga sidhänvisningar inför föreläsningarna = DIY,
2. ett stort avbrott över påsk = DIY,
3. ojämna sjok av text = uppdelning DIY,
4. ett 250s. litterärt verk som vi ska läsa igenom till okänt datum,
5. urtråkig svensk medeltidspolitik

MEN pluspoäng till den som skrev in kursen till en eftermiddagskurs, hade det varit på förmiddagen så hade jag ju faktiskt lockats till att gå och sätta mig på Koppen direkt efteråt, nu hinner jag läsa på kvällen/natten OCH på morgonen. Det blir nog inte så farligt ändå.

***

Idag är det Pärlor av Kent som gäller.
>> http://www.youtube.com/watch?v=rtbkz8jKKew&feature=PlayList&p=039B84DB7DB25575&playnext=1&playnext_from=PL&index=2

- Jag saknar min Mandy, Luleås enda(?) och absolut sötaste panda! Vi brukade åka till Sthlm varje år och vara lite bättre än oss själva i vanliga fall. Denna påsk måste jag plugga, men du kan komma ner till Skåne och mysa lite va? <3 Som alla andra är du långt borta.

Kommer ihåg den här tiden på året förra året: då var jag omringad av metervis av snö som solen reflekterades i och allt jag ville var att åka bort. Först blev det Rom, sedan flyttade jag. Då var det BD som spelades mest.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar