tisdag 31 mars 2009

B-sidor

"Det finns b-sidor av livet också, som någon gång måste sjungas ut.." / Pandavän som vill vara anonym (varför?)


Jag har nog aldrig pluggat så här mycket i mitt liv. Har sådär sjukt mycket att göra och det är bara tisdag... BARA tisdag säger jag för att jag har plöjt igenom mycket litteratur och hunnit anteckna det. Känner mig riktigt duktig och riktigt trött. Till helgen har jag också lovat att vara kattvakt till en tjockis som heter Molle - katten alltså. Får väl ta med alla böckerna dit men har dåligt samvete för att jag lämnar lilla Mittens ensam för en annan katt :( Den senare nämnda katten har hjärnspöken och hoppar efter luft hela tiden. Knasboll?

Hann däremot ta lite bilder på dagens outfit (nedan). Orkade inte ta med ansiktet för jag ser inte sådär läskigt snygg ut när klockan är tio på kvällen och jag har börjat plugga tio på morgonen. Fail in beauty får man säga. I sådana här stunder är det bra att ha en fästman - han tycker alltid att jag är snygg! Förutom då när jag drog på mig hans byxor och de var slitet baggy = skabbigt på mig.


Get the thing? Dots! Skorna är från barnavdelningen någonstans<3

***

På grund av min fenomenala observationsförmåga upptäckte jag NU ettikettfunktionen nedanför inläggen här, sök på Polli eller panda så hittar ni denna blogg. Kommer kanske utveckla ettikettanvändandet när jag fattar vad folk letar på och vad google rensar ut.


Sedan har våren kommit till Ystad och ni ska alla vara lite extra avundsjuka på mig som nu kan gå runt utan att frysa, vilket man ändå gör på vintern i protest mot tjocka kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar