måndag 30 mars 2009

Dimma!

Som om vädret hört mina tankar så ser man inte längre än femtio meter från huset just nu, en tjock tjock dimma ligger över Ystad! Funderar därför på att inte ställa upp en panda till skolan, för ovanlighetens skull, då jag misstänker att fukten kommer att smälta den som sockervadd. Jag har nämligen väldigt tunna hårstrån och (som man hade kallat det i USA) är det ett mindre mirakel om pandan är fin fast det t.ex. regnar.

Dagens avundsjuka riktas därför till alla som har tjockt hår och lite naturlig volym. Mine is all fake! Till och med min katt har mer volym i pälsen och han ser ut att vara tunnhårig pga. färgteckningen. :(

09.41 - ska hitta på något annat att göra. Memo till mig själv: in till Lund med halv tolv-bussen, inte den som går halv ett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar